Till Johanna och Zandra!

Fick precis sms från Zandra: "Nu har jag skrivit i bloggen och lagt ut bilder på det vi köpte och beställde till änglarna. Så nu kan du hänga med även fast du är sjuk tänkte jag :)" Tack så mycket Zandra! Det var jättefina pärlor! Tror att detta med att göra smycken är en jättebra idé ;)

Sitter här på landet och tillfrisknar... Äter penicillin nu mot min halsfluss. Jag började med det igår och jag mår faktiskt lite bättre idag än igår! Ska nog prova att dricka Kan Jang idag, bara att det är så fruktansvärt äcklig... Tror och hoppas att jag kommer hem på onsdag!

Fråga: Är den översta bilden kjolar till änglarna eller? Det är bra att de är i olika färger!

Jag kom på att om vi inte riktigt hinner klart innan torsdag så kan vi ju faktiskt sitta på Saco-mässan och "tillverka" dem där! Då får ju alla se hur de är tillverkade också. Vad tycker ni om det?

Kram, Ingrid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0