Nu har det hänt grejer här minsann!

 1. Som nedstående inlägg säger har vi bokat England-resan :D

 2. Jag har delat ut sammanlagt hundra lappar nu till elva olika lägenhetshus. Söndagen den 29e november kommer pantburkar och -flaskor att hämtas och förhoppningsvis är det måånga. Jag hoppas verkligen att folk tänker på oss så att de verkligen sparar sin pant! Jag stötte till och med ihop med en kvinna som gav mig lite pant redan nu :D Se bildbevis! :P


 3. Vi har nu fixat ett alternativ till en kamerasladd som gör att vi kan föra över bilder till bloggen! Så på vissa tidigare inlägg lägger jag till bilder så det ser lite trevligare ut :) och mer verklighetstrogen kanske :)

 // Ingrid (som sitter vid datorn och läser bloggen)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0