Pantinsamlingen

Hej kära bloggen! Ingrid här!

Idag möttes jag och Johanna för att samla in pant på en av gatorna där vi delat ut lappar :) (Vi skulle egentligen göra det var för sig, men eftersom både Johanna och jag är fegisar så gjorde vi det tillsammans :P)
Samlingsarbetet började klockan sju och avrundades klockan åtta, då vi tyckte att det blev för sent för att ringa på hos folk. Men under denna timme fick vi i alla fall ihop hela 270 kronor!!! Det är väldigt mycket pengar för lite pant (och vi som trodde att det här med pantinsamling inte skulle ge oss så mycket...)

Nästintill alla vi träffade var jättetrevliga! Jag trodde att de flesta skulle vara relativt ointresserade av att hjälpa oss, men jag har aldrig burit så många kassar i hela mitt liv!

Vi tog bilder med Johannas mobil och de kommer att läggas upp inom kort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0