Hospicebrev

Hej allihopa!

Imorgon är det fredag och då ska vi göra de sista finslipningarna på brevet vi ska skicka till hospice i England. Sedan ska vi skicka det till ett flertal hospice och hoppas vi får svar inom en vecka, annars får vi ringa och det blir lite jobbigt för då måste man prata engelska och jag kan engelska, men med tanke på hur nervös jag är över att ringa på svenska kan man bara tänka sig hur nervös jag blir över att ringa på engelska!

Jag har gjort en kostnadsmall över vad det kommer kosta att åka till England idag. Resa tur och retur och boende kommer mer eller mindre kosta 4000 kr, men då har jag lagt till några hundra här och där för att vara säker.

Talk to you another day!

Kram Ingrid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0