Ring ring, bara du slår en signal

Hallo!

Idag har vi som vi planerade skrivit klart hospicebrevet och även skickat det till nedanstående barnhospice i England, vilka vi blivit rekommenderade att kontakta. (Titta på alla hjärtan! Det är ju nästan så att man blir lite glad! :D)





Sedan ringde vi till Pia Lidwall som driver hela projektet med det kommande barnhospicet i Stockholm. Hon svarade inte, men hade på telefonsvarare så jag talade in mitt namn och telefonnummer och sa att hon skulle ringa tillbaka. Så nu hoppas jag att hon gör det inom kort så jag kan boka en intervjutid med henne. Vi vill ju veta lite om det vi sätter oss in i :)
Nästa steg är alltså att få svar från hospice och boka intervju med Lidwall. Steget efter det är att förbereda intervjun mer så vi framstår som proffs när det väl gäller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0