England

Nu har det hännt saker... Från att tagit ett steg framåt och två steg bakåt så har vi tagit ett jätte kliv och än så länge inte backat. Tane från Richard House hörde av sig och sa att vi är välkommna till de den 23 januari klockan 14.00. Toppen!!
Det känns som att vi efter resan till London som är mellan 22-25 januari kommer ha samlat på oss all information för att kunna skriva vårt arbete. Jag har tagit på mig ansvaret om en berättelse om ett barn som gått bort i cancer. Jag läste många olika bloggar och fastnade för en, jag kontaktade blogg ägaren och frågade om de vill ställa upp med sin berättelse vilket de ville. Tack så mycket N och K!

Så nu sitter vi 3 nervösa tjejer och väntar på att det ska bli den 22 januari... Ibland känns det som fjärilar i magen och det ska bli så kul, men sen kommer en sten och tar över magen och jag vill inte åka. Men jag vet att jag kommer vela fram och tillbaka och när vi är på flygplatsen kommer jag inte vilja åka. När vi kommit hem igen kommer jag vara glad att jag åkte.

Här är hospicet vi ska besöka, gå gärna in och kika...  http://www.richardhouse.org.uk/  

// Zandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0